Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Snigel - 12 februari 2009 23:22

Jobbar jag på ICA?...eller var det långvården?? Jag är totalt förvirrad!


Igår när jag jobbade kom systeryster och min "favoritneffju"(a.k.a Nisse) in och hälsade på. Dom var inte där speciellt länge men dom hann minsann skåda ett scenario som heter duga.

En gammal kärring är i stort sett på väg att steppa in på lagret när hon får syn på mig. Hon frågar då om hon får låna toaletten.

Snigeln säger då vänligt men bestämt: Nej, det finns offentliga toaletter på övervåningen.

Kärringen: Men jag hinner inte det, jag måste gå nu.

Snigeln säger: Jag är ledsen, men vi får inte låna ut toaletten, det är dom på övervåningen som gäller.

Kärringen: Men jag...blablabla


Jag hugger då tag i en kollega och ber han ta hand om ärendet (då han är mer ansvarig än jag). Han säger samma sak till henne och känner även att det luktar SÅ JÄVLA MYCKET SKIT! Han inser genast vad klockan är slagen och går in för att hämta nästa kollega, då han inte kan stå kvar i den viiiidriga lukten. Vet inte vad som hände sen och jag vill inte veta!

Detta var endast tredje gången en kund skiter på sig under mitt knappa år som jag jobbat där. Det är VERKLIGEN hög tid att gå vidare i arbetslivet. Någon...ge mig ett jobb, SNÄÄÄLLLLA!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards