Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Snigel - 5 februari 2009 11:35

Jahaja! Här sitter jag nu och har skapat mig en blogg. Jag som ALDRIG har förstått grejjen med att blogga. Nåja, jag har ju läst några polares bloggar och får mig ett gott skratt varje gång =)

Jag har kommit på att jag kan skriva av mig istället för att all min frustration över mitt SKITJOBB ska gå ut över min familj och min stackars sambo. Nog för att det finns mycket roligt att skriva om också men jag misstänker att det kommer att komma ett och annat vredesutbrott över mitt jobb och alla vidriga pensionärer. Läget ligger ju tyvärr så att jag råkar jobba på en liten ICA-butik där 95 % av alla kunder är fula, sura och gnälliga pensionärer. Dessa håller på att driva mig till vansinne och jag vet inte vad jag ska ta mig till. I dagens läge är det inte helt lätt att få ett nytt jobb heller =(

Jag försöker verkligen att inte gå och gräva ner mig, det är nära många gånger men jag har fortfarande ett litet hopp om att det ska dyka upp ett jobb för mig också någon dag som INTE har med mat eller ÄCKLIGA pensionärer att göra. HOPPAS!!!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards